Sunday 3 March 2013

15 twitter profiler

15 twitter profiler verdt å følge ifm Sosiale Medier

Ifm modul 2 har jeg brukt minimum fem dager på å følge flere twitter profiler som interesserer seg for sosiale medier.Under har jeg lagt til femten av disse.

@memktgservices
 @kimgarst
@tonyrestell
@kakvitberg
@arcticPR
@holmhelgesen
@hpnhansen
@GlenGilmore
@jeffbullas
@CecilieTS
@PetterBB
@kimgast
@LearnIt2EarnIt
@socialmedia2day
@lilachbullock

Hvert brukernavn burde kanskje fått hvert sin korte og individuelle begrunnelse. Men kort og godt har alle disse twitter brukerne blitt valg av samme grunner. Jeg har over de siste ukene søkt gjennom brukere og twitter poster som er dedikert til sosiale medier. Noen har blitt funnet via #some (men denne taggen blir ofte brukt av flere i ikke-sosialmedia relevans, men heller «så meg») og andre via #SocialMedia ol. 

Flere av disse er engelskeskrivende/utenlandske brukere, men det er bare positivt i min oppfatning, da sosiale medier strekker seg over landegrenser og flere språk. Det som disse brukerne har til felles er deres interesse for Sosiale medier og deres villighet til å dele informasjon og triks gjennom egne utsagn, lenker til egne eller andres artikler, og hjelpsomhet til å forstå og heve seg innenfor sosiale medier generelt sett. Hver av disse brukerne vil kunne bidra med byggesteiner som kan hjelpe meg med å forstå og utvikle meg innen dette faget.

No comments:

Post a Comment